Reunións do Club de Lectura Leriadouro para o mes de abril

As datas para as próximas reunións quedan como siguen:

11 de abril para 2º, 3 e 4º ESO

13 de abril para 1º ESO

Os libros son os seguintes (non é obrigatorio traelos lidos nestas reunións):

EL ASESINATO DE LA PROFESORA DE LENGUA de Jordi Sierra i Fabra para o grupo de alumnos de 1º ESO

A profesora de lingua, Soledad, está farta de que os seus alumnos non se esforcen en clase. A súa desesperación chegou a tal límite, que lles comunica unha seria noticia: antes de acabar o día, asasinará a un deles, se non conseguen detela antes.
Aos alumnos vailles a vida niso, así que non perderán un só segundo. A procura comezou…

REBELDES de   Susan E. Hinton para o resto do alumnado

As pelexas rueiras entre bandas rivais desencadean tal violencia, que moitas terminan de forma tráxica. Os conflitos familiares, a marxinación, a ausencia de futuro… levan a algúns mozos a buscar na rúa e no grupo o que non atopan en casa. Pero sempre queda un escintileo de esperanza.

A continuación vou poñer algunhas opinións que atopei por  internet de  lectores do libro.

“Es un libro que me gustó mucho, ya que cuando lo estaba leyendo, yo me sentía como que formaba parte de la cuadrilla protagonista de la acción, así que cuando pasaba algo, yo lo sentía como personalmente mío.”

“Non  me gusta moito ler pero rebeldes é dos poucos libros que lin e encantoume. Linno dúas veces e sei que haberá  unha terceira porque  é un libro magnífico, recoméndollo  a todas as persoas.”

“Hola, la verdad es que es mi libro favorito. No lo digo por cumplir, pero es un libro que cuento algo en lo que me siento parte… Soy del País Vasco, y aquí tenemos una situacion parecida… me lo he leído más de 8 veces, y no me aburre… y lloro siempre al final… es una joya, y la escritora lo escribió cuando sólo tenía 17 años… creo que está basada en algo que pasó de verdad… ”  Jon (Bilbao) 15 años

“Tengo 16 años y me leí este libro ya que había oído a una amiga comentar que ella se emocionó mucho cuando lo leyó.
El libro es genial, a mí me ha gustado bastante aunque puede que los 2 primeros capítulos no sean muy interesantes coge un buen ritmo enseguida.
Muy tiernos en el fondo aquellos greasers…”

“Una cosa que me llamó atención: la autora de Rebeldes escribió este libro con sólo dieciséis años; yo pienso que, por su cercana edad a los lectores que normalmente leerán este libro, llega más a ellos, porque: ¿quién mejor para redactar un libro de adolescentes que uno de ellos?”

“Leí este libro cuando tenía 15 años yme emocioné tanto con él que me propuse no juzgar jamás alos demás por su apariencia. Es un libro tierno, auténtico y que la autora escribió cuando contaba 16 años. Sencilamente precioso.”

“Hola. “Rebeldes” es una auténtica maravilla, tanto el libro como la peli, y pienso que deberían ponerla en el cine y sacarla en vídeo porque según creo es muy difícil conseguirla.  “Rebeldes” me tiene enganchada, me lo he leído más de 3 veces y nunca me canso. Es muy emocionante y conmovedor, es una obra maestra.”

Estaría ben se vos tamén facedes comentarios das lecturas propostas e tamén de libros ou pelis que vos gustasen, ou non, no apartado de CLUB DE LECTURA, en SUXERENCIAS, ou nos comentarios deste artigo. Se o facedes nos comentarios doutros, é moi difícil que ninguén os lea.

Grazas

Deixar un comentario

Arquivado en Club de lectura LERIADOURO

Deixar unha resposta

introduce os teu datos ou preme nunha das iconas:

Logotipo de WordPress.com

Estás a comentar desde a túa conta de WordPress.com. Sair /  Cambiar )

Google photo

Estás a comentar desde a túa conta de Google. Sair /  Cambiar )

Twitter picture

Estás a comentar desde a túa conta de Twitter. Sair /  Cambiar )

Facebook photo

Estás a comentar desde a túa conta de Facebook. Sair /  Cambiar )

Conectando a %s