Tras as portas

Concurso de Relatos de MedoEstaba eu na cama, cando oín ruídos estranos que viñan da porta de entrada. Collín a miña linterna e, entusiasmado, pero asustado á vez, baixei  as escaleiras para dirixirme á porta. Cando a abrín non vin nada, así que cerreina. Xa estaba subindo as escaleiras cando me pareceu oír algo detrás miña e cando me din a volta seguía sen haber nada.

Quedeime, por un momento paralizado polo medo e envolto no silencio. Non sei se pasou moito tempo, pero alí estaba eu, a soas coa porta. Un portazo rompeu ese silencio. Por un momento pensei en chamar pidindo axuda, pero parecíame absurdo chamar tan tarde a alguén e molestar por nada.

Fun ao sótano, donde escoitei o portazo. Cando me dedicaba a abrir a porta un trono caeu cerca da casa. Finalmente abrín a porta. Había unha sombra  e acerqueime a ela. Ésta, volveuse e vin a cousa máis semidesdentada do mundo. Avalanzouse sobre min cun coitelo na man.
Aquel día  morrín desangrado. Non quero que nadie sepa que me pasou isto; así que non revelarei o meu nome.
Atentamente:
Unha pantasma

Sarou

1 comentario

Arquivado en Concursos

Unha resposta a “Tras as portas

  1. anonimo

    eu creo ke esta rapaza debia ser a gañadora do concurso!!!
    ten de todointriga ntensidade….
    sigue asi sara eres a mellor, xa cho dixo o autor de Ojo de Nube.
    jajaja
    E ke tal vai o teu libro¿? digo o que escribes…
    o de xoaquin e amanda

Deixar unha resposta

